Przejdź do treści

Wyszukiwanie

Szukana fraza:
Traktuj frazę jako pojedyncze wyrazy:
Sortowanie wyników:

Opcje zaawansowane

Wyszukuj w polach:
, ,
Wyszukuj w treściach:
  •  Artykuły
  •  Galerie zdjęć

    W kategoriach

    •  Wszystkie kategorie
    •  Galerie zdjęć
    •  Galerie SIIS
  •  Galerie multimedialne

    W kategoriach

    •  Wszystkie kategorie
    •  Multimedia
    •  Galeria Wideo
    •  Galeria Audio
  •  Wydarzenia
  •  Linki
  •  Pliki

Wyniki wyszukiwania

Artykuł: Blokowanie reklam w sieci zmorą dla reklamodawców

Rynek reklamy internetowej w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie. Według szacunków Starcom Mediacest Group w ubiegłym roku zanotował wzrost o 4,5 proc i jego wartość sięgnęła ponad 7,6 mld zł. Wydawcy alarmują jednak, że jego dalszy jego rozwój napotyka na poważny problem, bo polscy internauci są w światowej czołówce, jeśli chodzi o blokowanie reklam w sieci.

Artykuł: Wirtualna rzeczywistość coraz bardziej realna

Rynek wirtualnej rzeczywistości rodzi się na naszych oczach. To nie tylko firmy IT oferujące okulary VR, ale i twórcy aplikacji. Klienci zadecydują, czy proponowane przez nich rozwiązania będą na tyle użyteczne, by wydawać na nie pieniądze. Prognozy są bardzo optymistyczne.

Artykuł: Infrastruktura IT migruje do chmury

Analitycy branży IT nie mają wątpliwości, że najbliższe lata będą należały do technologii cloud computing. Działalność biznesowa w coraz większym stopniu opiera się na Internecie – na nim się bazują firmowe systemy komunikacji, a także powstaje coraz więcej tzw. inteligentnych urządzeń podłączonych do sieci. Aby wszytko sprawnie działało są potrzebne nie tylko szybkie sieci bezprzewodowe i światłowodowe, ale i technologie chmurowe umożlwiające korzystanie z zasobów IT za pośrednictwem Internetu.  

Artykuł: Technologia i internet pomagają przygotować się do świat

Ponad 90 proc. Polaków zdeklarowało, iż aktywnie korzysta z urządzeń mobilnych w przygotowaniach do Bożego Narodzenia. Najczęściej przed świętami poszukujemy w sieci przepisów kulinarnych (27 proc.), inspiracji na dekoracje domu (24 proc.) oraz życzeń świątecznych i kolęd (20 proc.). Internet oraz urządzenia mobilne zdominowały nie tylko codzienne życie Polaków, ale również okres przygotowania do świąt – takie wnioski płyną z sondy zrealizowanej przez serwis Prezentmarzeń wśród 4162 Polaków.

przeczytaj_tresc_ponownie