Przejdź do treści

Wyszukiwanie

Szukana fraza:
Traktuj frazę jako pojedyncze wyrazy:
Sortowanie wyników:

Opcje zaawansowane

Wyszukuj w polach:
, ,
Wyszukuj w treściach:
  •  Artykuły
  •  Galerie zdjęć

    W kategoriach

    •  Wszystkie kategorie
    •  Galerie zdjęć
    •  Galerie SIIS
  •  Galerie multimedialne

    W kategoriach

    •  Wszystkie kategorie
    •  Multimedia
    •  Galeria Wideo
    •  Galeria Audio
  •  Wydarzenia
  •  Linki
  •  Pliki

Wyniki wyszukiwania

Artykuł: Jak budować sieci ostatniej mili na Podlasiu?

Jak zintensyfikować inwestycje w sieci ostatniej mili na Podlasiu rozmawiano w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego. W spotkaniu z samorządowcami z regionu uczestniczyła Anna Naszkiewicz, wicemarszałek województwa podlaskiego, Agnieszka Aleksiejczuk, dyrektor Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego, jej zastępca Grzegorz Stelmaszek i przedstawiciele operatorów komercyjnych, którzy mogliby zainwestować w Podlaskiem w takie sieci dostępowe.

Artykuł: 490 tys. gospodarstw domowych znajdzie się w zasiegu sieci dzięki 1. konkursowi 1.1 POPC

Komitet Monitorujący Program Operacyjny Polska Cyfrowa podał, że w I osi priorytetowej związanej z budową sieci telekomunikacyjnych, po pierwszym naborze wniosków, przyjęto do tej pory do realizacji umowy o wartości 316,5 mln zł. To 53 proc. całej kwoty przeznaczonej na ten konkurs oraz niecałe 8 proc. wszystkich środków przeznaczonych na całe Działanie 1.1, czyli wsparcie budowy sieci dostępowych w POPC.

Artykuł: W 8.4 POIG skwitowane będzie ostatecznie około 530 projektów

Centrum Projektów Polska Cyfrowa podało, że do tej pory ostatecznie sfinalizowane pod względem rzeczowym i finansowym zostały 524 umowy podpisane w ramach działania 8.4 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (budowa sieci otatniej mili). Na ostateczne skwitowanie czeka jeszcze 6 umów - poinformował serwis telko.in.

Artykuł: Popyt na treści wideo zmienia strategie biznesowe operatorów

Potrzeby w zakresie transmisji danych rosną w błyskawicznym tempie, do czego w dużej mierze przyczynia się wzrost zapotrzebowania na treści wideo. Przybywa na rynku graczy, którzy je zaczęli oferować, jak np. Netflix. Klienci zaś oczekują nieograniczonego wyboru treści najwyższej jakości i coraz większej swobody dostępu. Stanowi to wyzwanie dla operatorów telekomunikacyjnych, którzy muszą rozdwajać nowoczesną infrastrukturę, taką jak światłowody czy sieci NGN. To zaś kosztuje i telekomy muszą szukać sposobów, jak zarobić na tych inwestycjach.

Artykuł: Plus wprowadza usługę Prawnik dla klientów biznesowych

Pomoc prawna to nowa propozycja sieci Plus dla klientów biznesowych. Od 29 lipca w ofercie JA+ Moja Firma znajdzie się usługa dostępowa z zakresu doradztwa prawnego przez telefon i e-mail.

Artykuł: Dlaczego firmy boją się monitorowania sieci?

Utrzymanie niezawodnego dostępu do usług IT wymaga ciągłej kontroli poprawności pracy wszystkich elementów firmowej infrastruktury. Informacje otrzymywane z narzędzi do monitoringu sprawiają, że działy informatyki dysponują pełnym obrazem jakości i dostępności świadczonych usług. Dlaczego więc w Polsce małe i średnie, a czasami nawet i duże przedsiębiorstwa lekceważą temat zintegrowanego monitorowania sieci i bardzo rzadko inwestują w profesjonalne rozwiązania zajmujące się tą kwestią, polegając raczej na intuicji swoich administratorów, którzy muszą sobie radzić z kilkunastoma nawet narzędziami? 

Artykuł: Sądowy sukces ORSS

Sąd Okręgowy w Olsztynie nakazał Urzędowi Marszałkowskiemu Województwa Warmińsko-Mazurskiego wypłatę 64,3 mln zł spółce Otwarte Regionalne Sieci Szerokopasmowe (ORSS) jako ostatnią ratę wynagrodzenia (20 proc. wartości kontraktu) za zaprojektowanie i wybudowanie regionalnej sieci.

Artykuł: Marketingowy potencjał sieci Wi-Fi

Korzystanie z hotspotów stało się powszechne. Gdy przebywamy w hotelu, restauracji, czy też w centrum miasta lub w biurze, oczekujemy bezproblemowego logowania i dostępu do szerokopasmowej transmisji i chętnie korzystamy z obecnych tam sieci Wi-Fi. Coraz częściej technologia ta jest jednak też wykorzystywana jako narzędzie  spersonalizowanego marketingu, choć w Polsce jeszcze stosunkowo rzadko.

Artykuł: Jak z Internetu korzystają Polki

Jak wynika z raportu „Agentki Cyfrowej Zmiany: Kompetencje cyfrowe kobiet w Polsce” Laboratorium Gospodarki Cyfrowej DELab Uniwersytetu Warszawskiego, aż 58 proc. Polek  z grupy wiekowej 55+ nigdy nie korzystało z komputera. To jeden z najsłabszych wyników w Europie, jednak kobiety są pod tym względem i tak nieznacznie lepsze od polskich mężczyzn. Na szczęście, sytuacje ratuje młode pokolenie – 88 proc. kobiet w wieku 16-24 korzysta  z komputera codziennie, co stanowi wynik najlepszy w Unii Europejskiej. 

Artykuł: O przyszłości sieci na konferencji PLNOG

W Polsce operatorzy w najbliższej przyszłości nie będą raczej wykorzystywać nielicencjonowanego pasma 5 GHz do świadczenia usług LTE. Najwcześniej stanie się to w perspektywie 3-5 lat - mówili podczas konferencji PLNOG w Warszawie uczestnicy dyskusji o w przyszłości Wi- Fi.

przeczytaj_tresc_ponownie