Przejdź do treści

Wyszukiwanie

Szukana fraza:
Traktuj frazę jako pojedyncze wyrazy:
Sortowanie wyników:

Opcje zaawansowane

Wyszukuj w polach:
, ,
Wyszukuj w treściach:
  •  Artykuły
  •  Galerie zdjęć

    W kategoriach

    •  Wszystkie kategorie
    •  Galerie zdjęć
    •  Galerie SIIS
  •  Galerie multimedialne

    W kategoriach

    •  Wszystkie kategorie
    •  Multimedia
    •  Galeria Wideo
    •  Galeria Audio
  •  Wydarzenia
  •  Linki
  •  Pliki

Wyniki wyszukiwania

Artykuł: Blokowanie reklam w sieci zmorą dla reklamodawców

Rynek reklamy internetowej w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie. Według szacunków Starcom Mediacest Group w ubiegłym roku zanotował wzrost o 4,5 proc i jego wartość sięgnęła ponad 7,6 mld zł. Wydawcy alarmują jednak, że jego dalszy jego rozwój napotyka na poważny problem, bo polscy internauci są w światowej czołówce, jeśli chodzi o blokowanie reklam w sieci.

Artykuł: Co piąty internauta w Polsce blokuje reklamy

Blokowanie reklam staje się coraz większym wyzwaniem dla marketerów. Szczególnie w przypadku młodszych grup wiekowych.

przeczytaj_tresc_ponownie