Przejdź do treści

Orange promuje FTTH na YouTube i Instagramie

Data: 2016-08-18 01:36:00
wu kailiang/Photogenica

Światłowód Orange, o prędkości nawet do 600 Mb/s, daje użytkownikom możliwość działania w szybkim tempie, podobnym do sposobu życia obywateli krajów najwyżej rozwiniętych. Ten właśnie motyw – napędzanie światłem – to wiodąca idea nowej kampanii promocyjnej Orange w sieci.

Możliwość kontrolowania światła zmieniła styl życia na całym globie. Światłowodowy Internet pozwolił na przesyłanie dużej ilości danych, przyczyniając się do lepszego obiegu informacji, rozrywki i wiedzy. Celem kampanii #NapędzaniŚwiatłem jest pokazanie Polakom, że już dziś mają dostęp do technologii, która może przeobrazić także ich codzienność.

Pierwszym elementem kampanii jest film, przygotowany przez znanego i cenionego youtubera, Krzysztofa Gonciarza. Twórca, na co dzień mieszkający w Tokio, w  poetyckiej etiudzie filmowej pt. „Światło” opowiada m.in. o zawrotnym tempie życia w Japonii, możliwym jedynie dzięki zaawansowanej technologii i dostępowi do superszybkiego Internetu. Pokazuje także „dosłownie”, co oznacza przyśpieszenie. 

Kolejnymi elementami kampanii będą: współpraca marki Orange z grupą polskich instagramerów, którzy w swoich kanałach przygotują filmy w stylu timelapse, pokazujące jak światło i światłowód przyspieszają ich codzienność oraz konkurs dla wszystkich użytkowników Instagrama. Najlepsze filmy z hashtagiem #NapędzaniŚwiatłem nie tylko zostaną nagrodzone, ale również mają szansę być wykorzystane w spocie na temat Światłowodu Orange.

Kampanię przygotowała firma WML Poland.

Źrodło: VML Poland

Zdjęcie: Photogencia

, wydruk, pdf , Prześlij znajomym

promocja, marketing, Instagram, YouTube, Orange, FTTH

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować.

Komentarze

Brak komentarzy
Jesteś pierwszym, który to przeczytał

przeczytaj_tresc_ponownie