Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował "Poradnik dla konsumentów - usługi telekomunikacyjne". Informuje w nim o prawach i zobowiązaniach konsumenta wobec dostawcy usług telekomunikacyjnych.
Magdalena Gaj, prezes UKE podkreśla, że dbałość o poszanowanie praw konsumentów w stosunkach prawnych z przedsiębiorcami telekomunikacyjnymi to jeden z głównych priorytetów Prezesa UKE.
A umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych to dziś jedna z najpopularniejszych umów jakie zawieramy w życiu codziennym. Zdecydowana większość z nas korzysta przecież codziennie z telefonu komórkowego czy z Internetu.
Niniejszy poradnik jest o tym, co trzeba wiedzieć o umowie o świadczenie usług telekomunikacyjnych (umowie o świadczenie usługi Internetu, telewizji kablowej, telefonu stacjonarnego czy telefonu komórkowego), jakie konsument ma prawa wobec dostawcy usług telekomunikacyjnych i jednocześnie jakie ma wobec niego zobowiązania.
Źródło: UKE
zdjęcie: Photogenica
, wydruk, pdf , Prześlij znajomym
Portal realizowany w ramach projektu nr POIG.07.01.00-00-019/09 pn. „System Informacyjny o infrastrukturze szerokopasmowej i portal Polska Szerokopasmowa”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.