Przejdź do treści

Netia ma już ponad 10 proc. rynku dostępu do Internetu

Data: 2010-05-06 00:00:00

Netia ma już ponad 608 tysięcy klientów usługi internetowej. Tym samym jej udział rynkowy w tym segmecnie przekroczył 10 proc. Operator liczy, że na koniec roku baza internetowych klientów wzrośnie do 700 tysięcy.

Netia ma już ponad 608 tysięcy klientów usługi internetowej. Tym samym jej udział rynkowy w tym segmecnie przekroczył 10 proc. Operator liczy, że na koniec roku baza internetowych klientów wzrośnie do 700 tysięcy.

Netia poinformowała, że baza jej klientów internteowych usług szerokopasmowych zwiększyła się do 603 367 na dzień 31 marca 2010 r., co stanowiło wzrost o 8% z poziomu 559 317 na dzień 31 grudnia 2009 r. oraz o 37% z poziomu 441 266 na dzień 31 marca 2009 r. Netia szacuje, że jej łączny udział w rynku stacjonarnych usług szerokopasmowych wzrósł do 10,5% z 8,4% na dzień 31 marca 2009 r., a udział w rynku nowych przyłączeń stacjonarnych usług szerokopasmowych netto wyniósł około 35% w I kw. 2010 r.

Netia przyłączyła w I kw. 2010 r. 44 050 klientów stacjonarnych usług szerokopasmowych netto w stosunku do rekordowej liczby przyłączeń netto w IV kw. 2009 r. na poziomie 69 494 klientów oraz 27 621 w I kw. 2009 r.  Spółka osiągnęła ten wynik niemal w całości poprzez wzrost organiczny wsparty promocjami i pomysłowymi kampaniami reklamowymi oraz dzięki pozyskaniu 1 287 klientów w ramach akwizycji sieci ethernetowych.

Netia prognozuje pozyskanie do końca 2010 r. 700 000 klientów stacjonarnych usług szerokopasmowych,
nie uwzględniając potencjalnych akwizycji (prognoza podwyższona o 20 000 klientów). Na dzień 6 maja br.
baza klientów usług szerokopasmowych Netii wyniosła ponad 608 000.

Źródło: Netia

, wydruk, pdf , Prześlij znajomym

operatorzy, biznes, interent

Jesteś pierwszym, który to przeczytał

przeczytaj_tresc_ponownie