Przejdź do treści

337 tys. internetowych klientów Multimediów

Data: 2010-09-02 00:00:00

Multimedia Polska poinformowała, że wśród wszystkich segmentów działalności (telewizja, telefonia, internet), największe wzrosty spółka odnotowuje w segmencie szerokopasmowego dostępu do sieci internet. Na koniec II kwartału 2010 r. spółka miała ponad 337 tys. internautów, czyli około 11% więcej niż rok wcześniej.

Multimedia Polska poinformowała, że wśród wszystkich segmentów działalności (telewizja, telefonia, internet), największe wzrosty spółka odnotowuje w segmencie szerokopasmowego dostępu do sieci internet. Na koniec II kwartału 2010 r. spółka miała ponad 337 tys. internautów, czyli około 11% więcej niż rok wcześniej.

Wartość przychodów w tym segmencie wyniosła w I półroczu 2010 r. 71,5 mln zł, tj. 13% więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. – Internet jest naszym pewnym i stabilnym źródłem przychodów, które jak co kwartał rosną szybciej niż przychody ogółem Multimedia Polska. Stałe podnoszenie jakości technologicznej tej usługi, coraz szybsze prędkości, wysoka dostępność, a także dobrze przygotowana oferta głównie w pakietach powodują, że liczba użytkowników dynamicznie rośnie, a wraz z nią przychody – komentuje Andrzej Rogowski, prezes operatora.

Źródło: Multimedia Polska   
 

, wydruk, pdf , Prześlij znajomym

operatorzy, biznes, wyniki, internet, rynek

Jesteś pierwszym, który to przeczytał

przeczytaj_tresc_ponownie